Thursday, June 2, 2011

حملة التدوين ( التدوينة الأولى ) فوبيا الحنفية وأشياء آخري

أكيد كلنا سمعنا عن أنواع فوبيا كتيرة ولكن فوبيا الحنفية دى هيا الإصدار الجديد بتاع بلده يعنى وأنا اللي أخترعتة أكيد

من فترة والميه قطعت عندنا مدة طويلة حوالي 3 أسابيع وكانت بتيجى أوقات بسيطة في اليوم وكانت لما بتيجى ما بتبقاش نضيفه وطبعا ما كنتش بشرب منها وكنت على طول بشرب من القزايز اللي مليانة ميه نضيفه قبل ما يحصل لها التحول ده

ولكن المشكلة إن الميه بعد ما جت وبقت زى الفل وطبعا هو مفيش ميه في كل الجمهورية زى الفل كلها لو حللناها ولا حطينا فلتر هنلاقى بلاوى ما علينا بقى عندي نفس الخوف من الشرب من الحنفية ولا يمكن أبدااااااااااااا أشرب منها وما بشربش إلا من القزايز مع إن الميه اللي فيها من الحنفية مش من مكان تانى ولا ميه معدنية بس بجد بقى عندي فزع غريب من الحنفية


نيجى بقى لفوبيا الحشرات أيوووووووون فوبيا الحشرات أنا بخاف منهم بشكل بشع ويا سلام بقى لو شفت صرصار ولا شوية نمل بيبقى يوم مش معدي وممكن ما أدخلش المكان اللي كان فيه الحشرات دى إلا لو أتأكدت أنه تم القضاء عليهم نهائيا سواء كان عن طريقي أو عن طريق حد تانى وأكيد يعنى لو كان الموضوع أكبر من شوية نمل هيبقى عن طريق حد تانى إحنا هنهزر ولا إيه


ويالا كفاية عليكم شوية الفوبيات الحلوين دول مش عارفة هو أنا حالتي كده بقت صعبة ولا عادى يعنى

4 comments:

Bent Men ElZman Da !! said...

غريبه حكايه الحنفيه دى
جديده فعلا :D
بس موضوع الحشرات ده طبيعى
دى فوبيا طبيعيه
فى ناس كتير بتستغرب من حكايه الفوبيا دى رغم انها معروفه نفسيا
ربنا يكون فى عونك من الفوبيا :))

بسمه عبدالباسط said...

ههههههههههههه أنا نفسى أول مرة أتعرض لها بس فعلا اكتشفت انه بقى عندى خوف من الحنفية بطريقة بشعة مش عارفة ليه

وموضوع الحشرات أكيد طبيعى بس معايا انا فوق الطبيعى لانى لو شفت حاجة ممكن اصرخ كأنى اتقتل قتيل قدامى

نورتينى :))

دينا عماد said...

الله يعينك على فوبيا الحنفية
وفوبيا النمل انتى طمنتينى على نفسى ههههههههههه بصرة يعنى

اقولك على فوبيا جديدة عندى
فوبيا السلم
متستغربيش بترعب من سلم بيتى
وده خلانى نزولى قليل جدااااااااا
واللى يشوف فوبيات الناس تهون عليه فوبيته

بسمه عبدالباسط said...

دينا

ههههههههه ربنا يخليكى موضوع الحنفية ده بقى صعب جداااااا

نمل انتى بتقولى نمل بس أحسن بيجى على السيرة
:))

صحيح اللى يشوف فوبيات الناس تهون علية فوبياته
: