Wednesday, December 16, 2009

لا لست أنا

لا لست أنا التى تموت من الحب
لا لست أنا التى تموت من الجرح
لست أنا التى تهزمها مشاعرها أيا كانت فأنا أقوى من مشاعرى هذه
وتعودت طوال عمرى أن هذه هى الحياة حب وكره وسعادة وألم
تعلمت أن حياتنا كلها تجارب ولكن الذكى الذى يستفيد من كل تجربة أيا كانت
تعلمت أنه كما نحب أحيانا نكره
وكما نفرح أحيانا نحزن
وكما ننجرح أحيانا نجرح
وهذه هى الحياة وعلينا أن نعيشها كما هى
ونهزم كل شىء لا نجعل الأشياء تهزمنا أبدااااااااااااااا
وبالطبع لست أنا من تهزمها مشاعرها ولا تهدها فأنا أقوى من مشاعرى هذه

6 comments:

خواطر شابة said...

انها الحياة يوم حلو بوم مر يوم لك ويوم عليك

فاتيما said...

معااااك يا زعيم
قصدى يا بسبوستى
المفروض العنوان يكون ..
أنها أنا ..من لا ترضى الهزيمة
تحية كبييييرة
و بوسة اكبر
و حضونة اكبر و اكبر

أميرة الأحلام said...

كلامك روعه
انتى مش عارفه كلامك ده بيعمل فيا ايه
كنت قاعده مدايقه جدا وعندى حاله يأس واحباط وكلامك ده قواني قوي
عندك حق في كل كلمه قولتيها
بس يارب نقدر نعمل كده فعلا
بتمنالك التوفيق
انا علي فكره كاتبه قصه زواجى والغدر الي اتغدر بيا وازاى داسني تحت رجليه فى مدونتى قد ايه انا كنت ضعيفه وغبيه وده الي خلاني اعمل المدونه بس الحمد لله
اسفه طولت عليكي بس بجد كلامك لمسنى جدا بتمنى انك تنورني بالزياره
ربنا يوفقك

بسمه عبدالباسط said...

خواطر شابة

أكيد عندك حق

بسمه عبدالباسط said...

فاتيما

هههههههههههههههه
بقيت زعيم مرة واحدة

أممممممممم فعلا عندك حق العنوان بتاعك لايق أكتر

أكبر تحية وبوسة وحضن لأجمل فاتيما

بسمه عبدالباسط said...

أميرة الأحزان

يااااااااااه
انا فرحانة ان كلامى قواكى زى ما بتقولى وبتمنى فعلا تبقى قوية وأقوى كمان منى وبمراحل

وهدخل مدونتك اشوف القصة

وأستمرى وأكتبى وعيشى

وبراحتك أتكلمى هنا زى ما تحبى ومفيش تطويل ولا حاجة